Monday, January 5, 2009

HappY New YeaR n HappY birthday AMZ

it's not late for me to wish all of u guys happy new year.....
sori guys.. lambat sket post blog nie.. tah la lately bz la gamaknyer.. tp xde la se"bz" mane pn.. hahaha

well 1st jan.. mmg tarikh keramat aku....mane tak nyer.. celebrate New Year sambil celebrate Birthday aku.. well.. aku dah bertambah umur la...tp im still young, attractive n sexy..... ah sexy???? tu hanya utk sexytary aku jek.. MS Adi... im going to miss her coz dier nak blk johor dah.. kena jaga stokis mak dier.. pasni jd chanteque la dier.. hari2 wat facial.. sampai x berkulit muka dier.. smue product dier nak test.. huhuhu

on that night..1st jan.. aku just lepak2 dgn shah,seri and adi.. tp mane ek akeem.. ?? ceh aku leh lupe nak invite dier.. hahhaha hampeh tul! ape la punyer pengerusi.. tp yg penting Ahli majlis tertinggi ader lpk skali.. hahaha.. lame gler aku x lpk dgn dorg.. especially seri (kebiasaan memakai bju nampak lurah berahi dier.. hahhaha) & adi..so mmg meriah la gak.. dgr seri gelak (cam puaka jek)....lame dier x gelak mcm tu.. lepas gak rindu aku nak jpe dorg..

ah ari tu aku lpk kat Syed Bistro dataran shah alam yg mahal lg nak lembab plus pekak nak mampus!...order mee goreng pn x sampai2 dah kena tengking baru nak wat..(uh garang gak aku nie, kalo dah hangin!!).. sesak gak mlm tu penuh dgn org.. org2 s.alam je la.. seb baik nek scooter aku yg comel tu.. larat lak dier bwk 2ekor bdk yg dah mkn membesar cam badak! (amz & shah).

Tp kan aku pelikla.. org2 moden nie.. kot nyer la nak bwk anak2 g tgk firework or celebrate New Year pn, tgk la umur anak tu bape tahun, bwh 5 tahun xyah la bwk kuar mlm2.... kalo yg baru pas pantang pn sebuk jek nak bwk bdk tu kuar mlm2.. sian bdk2 tu nak tdo...kalo nangis tgh mlm sape gak susah.. mak bapak dier gak yg marah2 bising nak tdo payah.. tp yg sbnr nyer kebodohan parent tu terserlah..!!! kot nyer nak beranak pn pndai la ikut pantang org2 tua.. bkn semua benda tu karut marut..yg org skg panggil kurafat. org dulu2 dah byk mkn asam garam dr kite. ...so ikut je la..ader kebaikan nyer..

wel back to story.. mlm tu kire happening la.. yg best dgr adi ckp.. "amz.. sane sini nampak ketat". Bkn sengaja aku pkai ketat2 k.. bju aku dah x muat! dah naik berat bdn! hampeh... azam baru .. "DAPAT KAN 6 PACKs.." hahhah aku dah bli dah alat senaman.. tp aku jek x bersenam2 lg hahhaha...kiteorg kalo jpe.. mesti la borak sakan... tp yg best nyer.. tgk lepak2 borak2 sakan.. aku ternampak la.. sepasangan kapel..(tetibe trase nak jd kan topik borak2).

aku suh bdk2 nie tgk...yg lelaki nyer dah tua sket..tp yg pompuan tu mude x muda la..(pompuan ke?) skali pandang cam normal.. tp Mak Hayam aku ckp.. " tu bkn pompuan la amz, tp cam NO K (pondan) jek!" haiyo yeke ke NOK... sori la MAK x perasan tau.. xtgk btl2.. hahhaha.. well si adi sexytary ni pn nak tgk.. aku pn jerit smbil tunjuk arah langit kat tmpt org tu.. "weh , tgk kapal terbang...lalu". padahal aku point kat arah Alam sentral tu.. hahhaha..so dpt la si adi tgk..sambil terkebil2..hahha jahat x aku... aku x kesah pn..


well mlm tu mmg la sronok.. sampai kul 2 pagi kot duk lpk2.haa.... mcm biase la mata pn dah ngantuk.. kena la blk umah.. sekian utk mlm tu...

tp the next day....siang nyer best owh.... si shah blanje aku mkn.. kat secrect recipe.. kot yer mkn nyer, x ingat dunia.. tp xbest nyer aku perasan sgt..tiap kali aku g secrect recipe ioi mall puchong ader jek waiter PONDAN BURUK! (ops! aku bkn nak kutuk, tp ko memakse aku kutuk ko k!) nie mengendeng nak amik order aku n shah!.. pastu wat lak gaya2 manje konon nyer.. aku or shah leh tergoda dgn keburukan perangai dier tu.. hanjing sangat2.... HELLO aku nak amik order dgn adik yg ala boleh tahan la muke dier dr ko tau!.. PONDAN BURUK nie x reti bahasa gamak nyer.. sebuk nak lyn aku n shah, padahal ader dah waiter yg ok dr dier.. tgh lyn aku n shah... "Ko Tgu ek PONDAN BURUK.. aku ader plan utk kena kan ko!" plan gayest things aku nak wat dgn shah.. next time msk jek secrect recipe tu.. kalo PONDAN BURUK tu sebuk2.. aku wat lyn shah.. dgn gaya ala macho tp gay..." Syg nak mkn ape, Hubby byr kan erk!, Syg pilih jek!".. hahhahaha biar PONDAN BURUK tu mkn hati.. hahhaha idea paling gay aku! leh tahan la gak.. shah pn dah setuju.. well we wait n c...

ah.. so 1st jan tahun nie.. mmg la best.. hehhehe..so nnti aku nak wat birthday bash utk bln januari jek.. so sape nak join angkat ibu jari kaki k!...hahhaha.. sape2 yg blm wish aku nyer birthday.. so wish la...hahahha..

3 comments:

Mizs Mazs said...

Firstly hepi besday..2nd time aku wish ni..nti jgn dok kt aku x wish plak kn..kuikuikuikui

ko xkn ngan pondan pon ko nk sentap gak wehh..wat bodo udah..klu pondan tu nk sendeng korg ape lg layan..mane tau dpt special ofer ker nti kn..hahah

lalala said...

haiyo perlu ke aku lyn pondan tu.. special offer kejadah...dier bg tot...tot...tot..hahhaa sori x lyn yg buruk2!

Adi Solikin said...

ayooo makan hati taw baca entry kau!! kesian la pondan tu, dia nk cari mkn jugak noks!!
organize bash tu gempak2 sket. aku perlukan hiburan doniawi!!
*teringin nk tgk muker pondan tu noks ihiks..