Wednesday, December 17, 2008

TAGGED (Paksaan tau nie!!)

aduhai..... hau hau sgt tau! i was tagged by yayunk haku ittew.. adihana! dan juga Isabelle.
well dier dah siap tulis cenggini ah... --> Kayu Lastik (tapi aku rasa dia malas nak buat ni..). sori la adi aku dah lame x update blog..jgn marah.

So here are the instructions;Link to your tagger and post these rules on your blog:

Share 7 facts about yourself on your blog, some random some weird. Tag 7 people at the end of your post. Leave your names as well as links on their blogs let them know that they're tagged by leaving a comment on their blog.


Dan berikut adalah isi kandungannya!!

  • Shoes - haiyo.....mls nak ckp.. coz laki nyer shoes design nyer same jek! xberubah pun.. even x berubah... last month agak kopak coz terlihat 1 pasang kasut (LARRIE) dan 2 sandal (LARRIE n CAMEL) yg menarik perhatian utk aku abes kan duit tau.. almaklum la.. xde tanggungan lagi. kasut pn bli sbb mase jatuh moto ari tu, kasut pn agak tercedera tp ringan jek.. hua3x. jd kena gak bli.. tp ble dah bli.. yang hangin nyer... da next following day dapat kasut free (ader abg tu bg).. rugi tau bli.. hahahaha..

  • Korek - hari - hari aku korek tau!! ops! idung ku ittew... pas mandi kena korek smue bagai nak rak! atas bawah korek.. ops! yg bwh ape ek? whahahaha.. (kedudukan telinga atas dr idung jd ia nya dikatakan bhgn atas jd idung di bhgn bwh). owh lupe plak tabung aku gak.. aku telah korek! tabung syiling.. bln nie short gler2 coz akak n adik n abah telah meng'paw' aku.. sedih tau! tp xpe la.. xnak berkira.. bkn slalu.

  • Fruits - smue buah aku mkn.. xde masalah.. tp paling suke buah LAI.. hahhaha

  • Colors - erm.. aku suke kale biru n merah... dulu itam.. memandang kan aku pn dah itam.. xpyh la minat itam.. kuang3x...leh kan cenggitu!

  • Licences - teringin nak bwk kapal terbang! dulu cite nak jd TUDM nyer anggota.. kuang3x xleh dpt coz rabun jauh. tp kalo aweks sexy dr jauh leh nampak...hahhaha.

  • Perfume - huhu this christmas aku nak bli lagi satu...ari tu ader survey dgn mak hayam aku tu.ape ke brand nyer x ingat lak. so far dah ader la 3 botol, dunhill desire (dah bg kat shah dier suke pakai perfume tu), kenzo n dunhill signature (feveret nie, bau sdp gler)

  • Hobby - Hobi saya ialah makan, minum, tdo, chatting ( YM or mulut aku nie, hahaha).

NEXT VICTIMS!!!

haiyo.. aku x tau nak suh sape wat.. hahaha

No comments: