Tuesday, January 13, 2009

TaGGeD.....

haiyo YaYunk ku aDi..telah men Tagged aku tau!
1. Apakah benda yang paling penting dalam hidup kamu ?
(aku ubah sket ek Yayunk Adi, coz byk sgt benda2 penting dalam hidup ku yg ceria ini)
- Duit (xde duit ko nak mkn pe beb!)
- Famili (org2 kesayangan aku in this world)
- Kawan2 ( nak mengumpat tu mesti ader kawan...harus la jd penting dlm hidup aku!)
- Love n Happiness...
2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dengan wang sendiri ?
j.co donuts, belanja akak n anak buah makan...lepak ramai2 meriah gler..
3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu ?
opsss!!! xpernah terpikir lagi nak kawin kat ne..... ala kawin je la janji sah!
4. Berapa lama anda rasa hubungan kamu berkekalan ?
selagi Si Dia setia dengan ku.. selagi itu la.
5. Adakah anda dilamun cinta ?
oh yes yes yes! hahahaha (jiwang karat tul bdk gumuks nie)
6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam ?
kalo kedai tepi jalan leh kire restoran x? hhahhaha...
7. Namakan buku terakhir yang kamu beli ?
erm... buku latihan sekolah untuk anak2 buah....
8. Apakah nama penuh kamu ?
erk...perlu ke tau? tau name glemer aku dah la erk... AMZ
9. Kamu lebih senang dengan mak atau ayah ?
anak mak la aku nie.. tp sayang gak Abah aku...aku senang dengan dua - dua skali. love my parent!
10. Namakan seseorang yang kamu ingin jumpa untuk pertama kalinya dalam hidup anda ?
tah!! mmg ader...tp i think want to see our Prophet!
11.Sebutkan 8 nama sahabat yang paling rapat dengan kamu?
- Ms.jamingon (mak hayam aku nie!! diva tau!)
- Pasangan Gay aku - Megat-
- Pasangan xGay aku - Yayunk ku aDi....(miss u la lately!!)
- Pasangan Gay yg ke-2 - Jay Jay...(abah aku label kan dier "aweks" aku coz time skolah mmg suke g mane2 dgn dier..)
- Mazrah @ Ketot!
- Alanz (kwn skp..suke chat jek!)
- Shikin (kwn skp gak!..dah fly ke AUSTRALIA...suke chat gak dgn dier nie)
12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri ?
- nope - kadang je basuh sendiri!!
13. Tempat yang paling seronok kamu mahu pegi ?
syurga dunia..bak kata adi.. (aku mau hikut kamu!!!) hahahaha.
14. Pelukan atau ciuman ?
ciuman lg ghairah!!! ah.... best2 semolot! hahahah. (beria2 je aku!!!)
15. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu
- seorang perempuan sexy!
- seorang perempuan siuman!
- seorang perempuan yg suke jaga hati orang!
- seorang perempuan yg ader masalah dengan jantan! (complicated tau!!)
- seorang perempuan yg disukai oleh abang2 @ adik2 pendek!! (ops.. hahahahaaha)
- seorang perempuan yg cinta dengan nyamuk! (kena denggi 4x)
16. 8 perkara yang amat saya gilai
- internet
- phone
- small it gadget (xpnh ader pn!)
- mkn n mkn!
- pakai yg membuatkan aku looks nice!
- lepak2
- membebel
- berpoya2 dgn rakan rapat!
17. 8 perkataan yang sering di ucapkan
- ayunk @ sygby
- by@ aby
- hanjing sgt!
- pegi la mampus
- ko ingat ko chanteque!
- ala...hadek2
- Kimak sgt!
- tau xpe... hahhaha
18. 8 buah buku yang paling terbaru dibaca
- xbyk membaca la... tahun nie start membaca. tp x beli pn buku2 heheheh.. tahun lepas nyer yg beli 2 pn x abes bce dahsyat x?
19. 8 lagu yang saya boleh dengar berulang kali :
- full album - MARIAH CAREY- EMC2
- full album - Chris daughtry
- byk la dgr lagu.. x leh kire!!
20. 8 perkara yang saya pelajari tahun lalu :
- dont put a high hope!!
- dont trust anybody! except kwn2 rapat.
- jangan nak spending kat benda2 yg membazir kan duit lg x berpekdah!
- kena berkira setiap mase.... except kawan2 rapat.
- kna slow down activity social. (kwn2 kite dah tua, kena slow down! hahahahah)
- jangan mudah percaya dengan kata2 manja or mencair kan diri.
- jangan percaya dengan pompuan cantik! (luar je cantik dlm hati busuk!)
- jangan jaga hati orang sgt... coz hati aku sape nak jaga!
21. 8 orang untuk di tag :
- adi... (tagged dier balik, even dier yg suh aku wat)
- campingsakanpriaclub - owner megat shah!
- sape2 yg belen2 6 org nie trase nak wat!..

No comments: