Wednesday, November 19, 2008

Jatuh moto La beb!!!


last friday nite.. aku jatuh moto..abes skuter aku..calar bagai.. tp xpe.. yg penting aku selamat..well amz the superman on the road.

cume lutut jek koyak..adeh!! pedih gak..sudah nak gerak.. i cant bent my knees..adoi la.. ape2pn.. thanks ek pada smue yang amik berat pasal aku... i glad to have u guys..especially club member.. thanks to seri, shah (dier jaga aku sehari) n adi.. oh of cos my officemates.. sume dah risau..tp aku sehat dah sebab korang ader.. ops!! xlupe gak famili aku..

ari nie dh g keje.. okey la tu..dr duk umah bosan!!

2 comments:

a'azheem said...

padan muka jatuh moto, haha kidding. kesian kau nes.

blue said...

haha cian ko jatuh moto kan??? 2 la asyi melezer kat org ja....ko jatuh kat mana???nasib bek koyak lutut ajer,,,kalo koyak molot...sunyi sepi la gamaknyer team kayu lastik!!!hahah xdapat la nak menghangjeng!!jeng!!jeng!!1kan org lagi....wat ever pun tahniah la cz berjaya wat blog ni,,,,adios!!!